Ważne informacje dla osób składających dokumenty na studia

Kierunkowa Komisja Rekrutacyjna na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej przyjmuje dokumenty w dniach 10 -17.07.2017 r. od poniedziałku do piątku oraz w sobotę 15.07.2017 r. w godzinach: od 10:00 do 15:00.

Miejsce składania dokumentów dla kandydatów na studia:

ul. Norwida 31 
pokój obok dziekanatu ds. studenckich 
(I piętro) 

tel. 71 3201039

email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Lokalizacja: http://www.rekrutacja.upwr.edu.pl/kontakt/71957/weterynaria.html


Dokumenty będą przyjmowane od osób wstępnie zakwalifikowanych na studia, których nazwiska znajdą się na listach rankingowych ogłaszanych zgodnie z terminarzem: http://www.rekrutacja.upwr.edu.pl/terminarz/

Wykaz wymaganych dokumentów:

      1.   Podanie z systemu Internetowej Rejestracji Kandydatów,

      2.      Dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej,

      3.      Kopia dowodu tożsamości potwierdzona za zgodność z oryginałem przez kierunkową komisję rekrutacyjną (oryginał do wglądu) lub, w razie wysyłania dokumentów pocztą, potwierdzona notarialnie,

      4.      Świadectwo maturalne (oryginał, odpis lub potwierdzona kopia).

 
Skierowania na badania będą wydawane przy składaniu dokumentów.

 
Ważne
:
Dodatkowe informacje dotyczące rekrutacji na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej będą wysyłane na adresy mailowe kandydatów wygenerowane w elektronicznym systemie rekrutacji. Prosimy o systematyczne sprawdzanie poczty!

W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub na podany wyżej adres email.

Informujemy, że od roku akademickiego 2017/2018 opłata za semestr studiów wynosi 6000 zł.